חדשות

מכון הרדיותרפיה ב"שיבא" נבחר כמכון מומחה של UICC

הארגון הבינלאומי UICC, הפועל לקידום הטיפול בסרטן, בחר במכון הרדיותרפיה ב"שיבא" כמכון מומחה מייעץ בתכנית פלושיפ

מאיץ קווי במכון הרדיותרפיה ב"שיבא"

הארגון הבינלאומי UICC, הפועל לקידום הטיפול בסרטן, בחר במכון הרדיותרפיה שבמרכז הרפואי שיבא כמכון מומחה מייעץ בתכנית פלושיפ (השתלמות בחו"ל).

בסיבות הבחירה ב"שיבא" צוין כי מכון הרדיותרפיה בבית החולים שימש דוגמה לארגון מופתי בנהלים ובטיפול במחלת הסרטן בתקופה הלא צפויה של מגיפת הקורונה. כמו כן, צוינו לטובה התרומה והעשייה היומיומית וההישגים של המכון שזוכים להערכה בינלאומית.

לאחרונה, ביוזמה של פרופ' אברהם קוטן, נשיא האגודה למלחמה בסרטן בישראל, ובהנחיה משותפת עם ד"ר אורית קידר-פרסון, מנהלת היחידה לקרינת שד ב"שיבא", התקיים מפגש בזום עם נציגים בכלכותה בהודו. מטרת המפגש היתה ללמוד מהניסיון של מכון הרדיותרפיה לגבי התנהלות ונהלים בזמן הקורונה, בין השאר על בסיס פרסום מאמר של ד"ר שרית אפל בכתב העת המדעי IMAJ, שסיכם את הנהלים של מכון הרדיותרפיה עוד בתחילת מגיפת הקורונה.

מכון הרדיותרפיה ב"שיבא" זכה להערכה רבה גם על היותו שותף להמלצות בינלאומיות בטיפול בסרטן שד ובהובלת אימוץ פרוטוקול טיפול חדש במחלה.

פרופ' צבי סיימון, מנהל המכון לרדיותרפיה, סיכם: "הבחירה במכון הרדיותרפיה של 'שיבא' כמכון מומחה מייעץ, מהווה הכרה במקצועיות, בהובלה ובחשיבות המכון בהתוויית מדיניות הטיפול הקרינתי בסרטן. מכון הרדיותרפיה משמש גם מרכז הדרכה לאומי ובינלאומי, מוביל במחקר ובחידושים פורצי דרך ברמה הארצית והבינלאומית ומודל למצוינות באבחנה ובאיכות הטיפול".

נושאים קשורים:  פרופ' צבי סיימון,  פרופ' אברהם קוטן,  ד"ר שרית אפל,  רדיותרפיה,  בית החולים שיבא,  חדשות
תגובות