חדשות

מנכ"ל "כללית" אלי דפס יפרוש מתפקידו בעוד מספר חודשים; הוקמה ועדת איתור

דירקטוריון "שירותי בריאות כללית" הודיע על הקמת ועדת איתור בראשות אלי אדמוני, שתבחר את המנכ"ל הבא של הקופה, הנחשבת לארגון הבריאות השני בגודלו בעולם; דפס שימש כמנכ"ל בעשר השנים האחרונות, ונחשב למי שהצליח להעביר את הקופה למאזן חיובי ביחס בין מצטרפים לעוזבים

מטה הנהלת "כללית". (מקור: ויקיפדיה)

מנכ"ל "שירותי בריאות כללית", אלי דפס, הודיע הבוקר (ד') לדירקטוריון כללית, כי החליט לסיים את תפקידו כבר בחודשים הקרובים. דפס שימש כמנכ"ל כשתי קדנציות, שנמשכו בסך הכל 10 שנים.

"כללית" הודיעה, כי הדירקטוריון בראשות אלי אדמוני הקים ועדת איתור לתפקיד המנכ"ל. בראש הוועדה עומד היו"ר אדמוני ולצדו השופט בדימוס דוד בר-אופיר, המכהן גם כיו"ר הוועדה הציבורית של כללית למינוי דירקטורים וחברי מועצה, וד"ר חניתה צימרין, חברת דירקטוריון הכללית. הוועדה תתכנס כבר בימים הקרובים ותקבע את סדרי עבודתה. הכוונה לאפשר הגשת מועמדות הן מתוך "כללית" והן מחוץ לה.

אלי דפס מנכ"ל "כללית" (צילום: יח"צ)

אלי דפס מנכ"ל "כללית" (צילום: יח"צ)

אדמוני הביע הערכה והוקרה לאלי דפס "על שהצעיד את הכללית בעשור האחרון להישגים מרשימים" ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו. אדמוני הוסיף: "הליך הבחירה של המנכ"ל ישקף את אופייה הציבורי של הכללית".

אלי דפס אמר: "אני מודה לדירקטוריון על התמיכה בי לאורך שנות כהונתי כמנכ"ל ומשאיר אחרי ארגון מוביל החותר למצוינות, מתאפיין בעובדים נפלאים ובתרבות ארגונית יחידה במינה ובטיבה. השנים האחרונות היו מלאות אתגרים והישגים ובהם, חיזוק המשאב האנושי בכללית, דגש על איכות רפואית מהמובילות בישראל, השגת קפיצת מדרגה בשירות, בצמיחה, בשדרוג התשתיות הפיזיות והטכנולוגיות וחדשנות דיגיטלית".

דפס, אחד מראשי הקופות המוערך ביותר במערכת הבריאות, הביא את "כללית", לראשונה מאז חוקק חוק ביטוח בריאות ממלכתי, למאזן חיובי ביחס שבין מצטרפים לעוזבים. בכללית כיום 4.4 מיליון מבוטחים, והיא הגדולה מבין ארבע הקופות בישראל. היא גם מוכרת כארגון הבריאות השני בגודלו בעולם.

"כללית" מעסיקה כ-40 אלף עובדים ובבעלותה 14 בתי חולים ציבוריים, לצד 40% מן ההחזקות בבית החולים הפרטי "הרצליה מדיקל סנטר". לפני שנבחר למנכ"ל היה דפס מנהל מחוז ירושלים בקופה וסמנכ"ל חטיבת הקהילה.

נושאים קשורים:  חדשות,  שירותי בריאות כללית,  אלי דפס,  מינויים,  ועדת איתור
תגובות
אנונימי/ת
31.03.2017, 11:50

ממליץ על יו"ר הר"י, הפרופ' אידלמן להחליף את מר אלי דפס. אין ראוי מהפרופ' אידלמן
לנהל את כללית שירותי ביאות !

אנונימי/ת
01.04.2017, 18:54

מומלץ להכתיר את פרופ משנה קליני אורנה בלונדהיים למנכ״ל ה״כללית ״ .לאור הותק שלה והצלחתה יוצאת הדופן בהגשמת חזון ה״כללית ״ לקידום בתי חולים בפריפריה.

אנונימי/ת
02.04.2017, 15:25

ממליץ על דר ערן הלפרין מילא את כל התפקידים הבכירים בניהול בהצלחה יתרה וגם מנטש

אנונימי/ת
05.04.2017, 07:14

ממליץ על דר קפלן, עשה זאת בעברבהצלחה ואין סיבה שלא יעשה זאת שוב. כוחו עוד במתניו!